måndag 14 april 2008

Första dagen som bloggare:D

Jaha hejsan allihopa och välkommen till min blogg!:)
Här kommer ni kunna läsa om mig och mitt liv som i största del består av min älskade familj och mina två söta hundar:) Och en massa om mina stora intressen som är: Tatueringar & shopping:D
Är du intresserad av tatueringar kan du kika in på Gaddad.se, det är en sida där folk laddar upp bilder på sina tatueringar och piercingar!
Vill ni se mina tatueringar söker ni på frida87:)
Så vi kan väl börja lite smått då och berätta lite grann om min lediga måndag.
Jag hade tur och fick sova ut i morse annars brukar min älskade valp ha en tendens att pipa så jag vaknar på morgonen:/ men i morse va han tyst. Sen var det bara att kliva upp gå ut me dom små och sen tvätta min nya tatuering:)
Sen gjorde jag mig klar, tog det ganska lugnt faktiskt och efter många om och men var jag frida äntligen redo att fara till stan:)
Nina och hennes dotter Emmy kom och hämtade upp mig sen bar det av mot staaan, var lite besviken för jag fick inte se några söta renar på vägen så de va lite tråkigt:(
Det blev i alla fall en hel del shopping:) fyndade i massor:) Alltid lika kul att handla när det blir billigt:)
Skulle egentligen bara på stan för att köpa ett par stuprörsjeans men de gick ju som de gick=) Slutade i alla fall me två fulla påsar från gina, där jag hittade massa myskoftor för 79 kronor styck! de är ju gratis, rena rånet!
Sen bar de av mot Hm och där hittade jag en jätte fin grå parkas, har letat efter en såååå länge men nu äntligen! Inte nog med att jag hittade en där när vi sen drog vidare till cubus hittade jag en svart där:)
Köpte även ett par skor när vi äntligen lyckades slita oss från stan:) vi svängde förbi på myrorna på vägen hem, där jag hittade ett par rosa sandaler:) sååå söta:)
Lyckades även hitta två stycken födelsedags presenter till min lilla gubbe som fyller år på lördag=) *kalas*:)
Han är så himla svår att köpa saker till han önskar sig aldrig något! killar är ju hopplösa på det där! Varför är det så???
Men jag hittade ju nått i alla fall så de känns skönt att ha börjat handla åt han i alla fall!
Nej nu är det att luta sig tillbaka i soffan och bara slappa, samla krafterna tills i morrn för då är det dax för IKEA!!:):):) Ska försöka att inte handla upp hela varuhuset, fast de är svårt:):)

Ha en fortsatt bra kväll!
Over and out! Kraaam Shooo:)

Inga kommentarer: