tisdag 29 april 2008

Lasagne:) MUMS*

Hej alla glad=)


Jaha idag har jag och pappas tjej marie ätit lunch=) vi skulle äta på min kompis cafe här i bure men han hade stängt så de blev att äta pasta på baren=) var riktigt gott:) synd bara att de är så dyrt där nu för tiden=(

När vi satt där srömmade de bara in me poliser:) dom va hungriga:)


Efter vi ätit for vi och hälsade på lina och mackan som fått bebis=) GRATTIS=) de va trevligt han va så liten och söt:) man blev riktigt sugen att skaffa en;)


Sen drack vi kaffe och snackad massa skit=)

Lagade goooooo middag idag=) blev en lasagne:) jag är ju som katten gustav kan leva på lasagne de är ju såååååååå gott:) MUMS:)
Lasagne ala frida:) haha
Ikväll blir de att mysa framför tv:n, min tv kväll ikväll=) Den startar ju me ugly betty klockan 20, se fortsätter vi me desperata hemmafruar klockan 21, sen christine, sen bruthers and sisters, sen sienfeldt, sen som avslutning CSI:) Ingen dålig kväll för serie beroende frida:)
Så de är vad min kväll kommer bestå av=)
Imorrn är de ju VALBORGS:):) Yippie:)
då blir de fest heeeela långa dan och heeeeela natten:) vi ska ha grill fest hemma me vänner:) tror de kommer bli en riktigt bra kväll=) Gott i alla fall:)
nej nu ska jag ladda upp inför tv tittandet:)
pusss & kraam*
Over and out:)

Inga kommentarer: