tisdag 15 april 2008

Resa till Happis: IKEA!:)

God morgon allihopa! Elller go kväll som de blev innan jag lyckades skriva klart=)


Igår var jag då på ikea i haparanda:) Vi for vid 9 på morgonen och var inte hemma förän strax före 8 på kvällen, så det blev en låååång dag=)


Det jag skulle ha på ikea va nå svarta ramar, ett vardagsrumsbord m.m. Men som alla vet så åker de alltid med massa andra saker som man tror sig behöva:)

Så mina inköp på ikea blev: En byrå (med smart smivklåda och sminkspegel:), ett vardagsrumsbord lyckades jag få hem, några korgar, blommor och massa andra små goda saker:) Så nu är det stora inrednings göra om planer för lägenheten:)

Får hoppas man lyckas pyssla ihop nått som blir bra i alla fall=)


Idag då, Onsdag, vaknade halv 8 i PANIK att jag skulle ha försovit mig, för min mobil låg inte under min kudde, där jag Alltid måste ha den just för att slippa dessa panik attacker på mornarna=) hahha tvångstankar kallas de nog=) men såna lider vi nog allihopa av mer eller mindre=) (jag tror jag är en mer på den fronten)


Jobbat idag, postpasset, har som nedräkning nu har bara dena här veckan och nästa vecka kvar på mitt jobb på okq8, sen bär de av att jobba inom vården:) Har varit på ok i 5 år så de känns ganska skrämmande måste jag medge att lämna sitt trygga för nått helt nytt:/ men det ska bli en ny start i livet hade jag tänkt, så det blir nog hur bra som hellst=)


nej nu ska jag ta och göra mig nå korv me mos=) *MUMS*

kommer se ut som en korv snart, äter de gaaanska mycke hahah men ack så gott det är:)


känner mig inte så rolig men de kommer mer sen när jag har ork och tid=)


Ha de bäst!


Over and out! Kraam Frida:)

Inga kommentarer: