måndag 21 april 2008

Hej hej!:)


Idag är det en solig vårdag=) Har haft en tråkig dag ingen hade tid att vara med mig=( Men jag fick i alla fall bra nyheter så det visade sig att det blev en riktigt bra dag i alla fall=)

Just nu sitter jag här och försöker hitta nått att se på tv, men eftersom 6:an lagt av och jag av nån anledning lyckats se alla andra program så är de inte lätt att hitta nå bra=/ Klockan 4 slutar min älskling så jag längtar tills han kommer hem så jag har nån att prata me=)



Idag blir de uppstekta klycklingfileer med mycke kryddor och en 3:a grädde och en 3:a creme fraisch och uppstekta wokgrönsaker och sen bandspagetti till:) MUMS* ett recept jag fått av min kära mor:), min syster säger att de är hennes nya favorit mat så det är ju värt att ge de ett försök=)

Sen eftermiddagen får jag främmande av sandra och hennes hund izor=) vi ska gå över på badhuset och bada:):) var jätte länge sen jag badade så de blir nog roligt=) skönt att basta och bubbla om inte annat=) hundarna kommer även bli super glada när deras polare izor kommer=) fast han tycker bara om valpen så stackars gizmo blir ju mobbad men men han brukar inte må dåligt för de=) Nähä badandet blir inställt fick just den tråkiga nyheten att det bara är motionssim på måndagar=( och vi ville inte motionera oss vi vill ju bara leka och ha skoj=) Så vi får se om sandra kommer ändå eller hur vi gör=/ hon skulle vila och ringa sen så då kommer domen=)


nej nu ska jag göra nå vettigt innan herrn i hushållet kommer hem=)

ha de gött! Over and out=) Puss*

Inga kommentarer: