fredag 25 april 2008

Idag är de fredag än en gång=) och jag heter fortfarande Frida=)

Hej alla glada=)
Idag är de då ännu en solig fredag=) har jobbar hela dagen full fart har de varit:) löning och freda och fint väder, kan bara betyda en sak: rusning på ok hela dagen=)
Så nu har man bara lördag och söndag kvar att jobba på ok, kommer sakna alla mina stammisar=( dom tycker de är så tråkigt att jag ska sluta:/
Men som sagt jag har ju fått ett nytt jobb me gång avtånd från hemmet=)ganska skönt=) kommer spara massor me pengar, slipper ju köra bil till och från jobbet=)

Nu sitter jag i soffan vi har just grillat hamburgare=) blev riktigt gott=) vi köpte frisco bröd till, nått jag verkligen kan rekomendera:) blev godare än köpes mat=)

Ikväll blir de nog inte att göra så mke har fortfarande svin ont i halsen=( jobbigt som fan att prata, äta svälja=( man får hoppas de går om snart är så jobbigt att vara förskyld=/

Snart är de valborg me=) blir riktigt kul man får hoppas de blir bra väder:) men dom har ju lovat regn så de känns inte allt för spännande:/ men skenet bedrar ju som man brukar säga=) hahha man får hoppas dom har fel, väder människorna=)
blir nog att bjuda hem nå kompisar och rilla och dricka öl på valborgs=) ingen vet vad som händer och jag vill gärna kunna planera lite så de blir nog så=) vi får hoppas alla kan komma bara=)

nej nog om de nu=) Nu ska jag öppna en kall öl och lägga mig i soffan och bara vila=) är HELT slut:/

ha en underbar helg allihopa=)
puss på nosen och nyp i stjärten=)

Over and out=) hihi

Inga kommentarer: