söndag 27 april 2008

Sista dagen på ok:/

Jaha hej allihopa=)
Idag har jag jobbat min sista dag på okq8, blandade känslor måste jag säga:) 5 år har man varit där så man är väl något av en inbiten ok arbetare=) Kommer i alla fall sakna mina stammisar men men man får väl locka dom till statoil bure som är mitt eller ska bli mitt nya jobb=) vi får hoppas de går bra=) Blir i alla fall jätte skönt att slippa köra bil till jobbet:) och alla verkar vara hur trevliga och gulliga som hellst så de blir nog skit bra de här=)

Idag har de i alla fall varit full rulle på ok=) massa folk och mycke som skulle hinnas göra=) Har varit trött som en galning idag me men de gick över efter ett bra tag=) Så här med tackar jag för mig ok!:) hoppas ni inte sörjer mig allt för mycke bara=) haha

Imorrn blir de att sola om de är fint väder annars blir de att städa klädkammaren och packa bort lite vinter jackor och vinterkläder=) Så man får plats me allt man ska shoppa inför sommaren=)=) Sen blir de även att göra slingor imorrn=) ska göra lite blonda slingor så man får håret lite ljusare inför sommaren=)

Nej nu ska jag lägga mig och sova så man är utvilad imorrn så man orkar göra nå vettigt=)
Sov så gott:)

Puss på stjärten=)

Over and out!

Inga kommentarer: