lördag 19 april 2008

Idag är de Fredag, jag heter Frida:)

Hej allihopa!
Idag är det då Fredag och min älskling fyller år:) Grattis gubben=)=)
Så här ska vi ha kalas för hela slanten=) Nina och hennes dotter har varit här och danne fick en jätte fin bukett tulpaner=)
Sen i eftermiddag kommer hans mamma, pappa och syster och även min far och hans tjej:)

Sen ikväll blir de fest=) party party! Vi ska grilla med några kompisar och sen dricka några öl och ta en sväng om ut på kalles!:) Får hoppas det är mycke folk ute fast de är slutet på månaden:) det är ju fint väder så folk kanske har tinat fram:)

Annras har det inte hänt så mycke spännande har jobbat och jobbat och jobbat:) Bara 5 dagar kvar att jobba på ok innan jag börjar på mitt nya jobb=) Så man har lite nedräkning=) Känns spännande med tanke på att jag ha jobbat på ok i över 5 år:) Kommer sakna mina stammisar=/

Imorrn är det dax för La ink igen=) har redan hunnit se första säsongen men det är spännande ändå=) så ett tips till er som tycker om tatueringar kolla på 6:an imorrn söndag kl 19.00:)

Nej nu ska jag ta och duka fram mer fika utifall att de kommer nån fika sugen snart=) Ha en jätte trevlig helg=)=)

Over and out=) Kraaam Shooo:)

Inga kommentarer: