fredag 2 maj 2008

Valborgs:)

Jahapp nu har valborgs varit än ett år:) Blev en riktigt lyckad fest även detta år:) Och vi hade ju så himla tur me vädret=) låg ute och solade hela dagen och drack kalla öl=) Brände mig dock lite men de va inte så farligt=) Vi hade i alla fall fest hemma hos oss, kom massor med kompisar så de va riktigt trevligt=) tror vi va runt 20-30 pers där ett tag=)
Dom första party pinglorna kom mitt på dan, så då startades grillen första gången=) de va jag och grabbarna rätt länge, så när de till slut kom nå brudar va de ganska kul=)=)

Blev i alla fall en heldag me god mat, god dryck och massa glada humör:) körde bland annat nintendo wii, sing star (sm jag ägde i ,som vanligt:) hihi) sen blev det även en hel del moraträsk=) Riktigt kul=) Huvud axlar knä och tå, är ett riktigt träningsprogram=) hahha och när man fått i sig lite alko var de inte alls så lätt at hänga me:)

Min älskade mamma tittatde även förbi=) har knappt hunnit träffa henne då hon bott i fjällen större delen av vintern:/ men nu i sommar får vi se till att ta igen de:=)
Sen va jag nått av ett irritationsmoment på jens=) hahha sprang efter han me kameran hela tiden och dokumenterade hans kväll=) till slut blev han less, så han tog den andra kameran och gjorde likadand=) ni kan ju tänka er vilka fina bilder vi har som minne efter den festen=)

vi avslutade i alla fall med att ta en sväng förbi buregaffla (motorcykel förening som har en pub i bure som bara är öppen ibland) där åt jag massa goda varmkorvar vilket är höjdpunkten att vara där:)

blev dock en kort visit då jag skulle upp och jobba dan efter:/ Men även de gick som en dans på rosor=)
Torsdags kvällen blev lugn låg mest bara i soffan=) ganska skönt de me=)
Idag är de i alla fall Fredag, och jag heter Frida=) å nu är snart festen igång igen=) måste passa på när man är ledig=)=)

Ha de gött=) Puss på stjärten*

Over and out!

Inga kommentarer: