tisdag 27 maj 2008

Tisdag, jobbdax ikväll!

Tjolahoppis!

Jaha ja=) idag är de tisdag:) igår var min älskade syster på besök=)=) hon kom hem från göteborg igår där hon varit några dagar:) hon har shoppat och varit på liseberg=) ganska lyxigt och jävligt kul=)
Så vi hade en myskväll igår var riktigt trevligt=)

Sen va vi även på banken igår och kollade hur mycke pengar vi får låna=) och de gick ju riktigt bra=)=)=) bättre än förväntat så=) det känns jätte kul=)

Idag är de skit väder än en dag:/ verkar aldrig bli sommar=( de suger! men men inte mycke att göra åt tyvärr:/ Så idag ska jag inte alls göra mycke innan jobbet bara ta de lugnt och mysa med mina små hundar i soffan=) låter inte helt fel va?=)

snart dax för lunch:) vi har ingenting hemma så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på att äta
=( blir väl korv me bröd som vanligt, men de funkar alltid gott är de ju=) och nu har jag ju fått hem min vitlöksdressing (som jag saknat så) så de blir ju nästan ett måste med korv då=)

Nej nu blev jag hungrig=) hihi

Ha de! pussss*

Inga kommentarer: