lördag 24 maj 2008

Steg 2 mot mitt orädda liv:)

Hej hopp=)

Jaha igår tog jag steg 2 mot mitt orädda liv:) Tittade för första gången på en spindel på nära håll=) plus att jag hälsade på en amstaff hund som jag är livrädda för sen jag blev hundbiten=) så de går verkligen mot rätt håll=) känns riktigt kul att jag inte är rädd för allt nu för tiden=) snart kanske jag till och med vågar gå ut när de blåser utan att behöva vara rädd för att blåsa bort=) Haha

Igår var de ju shopping i umeå, köpte lite smått och gott=) hittade massa fina kläder och ett par skor:) sen när vi kom hem därifrån for vi till pappa för att grilla lite korv och dricka några öl=) va riktigt gott och jätte trevligt=)

Sen av nån underlig anledning så en av oss som va hos pappa (inte jag, men jag nömner inget namn för du vet vem du är) Ställde sig i alla fall och kissade på pappas köksgolv=) hahah vi höll på att dö av skratt:):) dagens höjdpunkt alltså=) kommer man kunna skratta gott åt länge=)

Idag va jag och följde sandra när hon gjorde sin första gadd=) blev riktigt fin och hon härdade ut bra=) *STOLT* Duktig Sandra:):)
Nu har vi käkat pizza gott som rackarns=)=)=)

Ikväll vet jag inte vad som händer vi får se=) beror på om lilla daniel ska vakna och bli människa igen eller om han ska ligga döende på soffan hela kvällen...sånt man aldrig vet:)

de är fint väder och man är ledig så man får se vad vi styr upp för kul, eller tråkigt=) haha fast de tror jag ju inte vi gör, man har alltid skoj me mig=) (eller?!)

Nej nu ska jag äta lite godis från min gigantiska påse, som gick på 150:-!!!! Som hittat:) Typiskt mig att inte kunna köpa godis i hälsosamma mängder:) men men nån ska ju vara duktig på de me:)

Ha en bra kvällikväll:) Pussss*

Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena Frida

Kul att du hade blogg, såg det på msn :) Vad söt Lotus är, vilka häftiga öron. Gizmo har blivit jätte fin, han ser så ståtlig ut. Har oxå blogg, kika in på min sida nån dag
www.wiccan.blogg.se

Anna i Happis :)