torsdag 22 maj 2008

grillning på G=)

Hej hopp:)

Idag har solen skinit och de har varit så mysigt att sitta ute i bara t-shirt utan att frysa:) Har varit hos min pappa och hälsat på suttit och snackat skit me hans tjej=) alltid lika trevligt=)
Fick ett glatt besked idag, nämligen en riktigt fet lön=) fick ju semesterersättningen från ok=) kunde inte sitta bättre=) så nu får man in lite pengar på sparkontot igen=) även kallat tatueringskontot=) hahah

Imorrn ska de visst vara nån strejk sverige över, dom ska blocka mackarna så ingen kan tanka osv. så för att vara på den säkra sidan tankade vi nu ikväll eftersom vi ska till umeå imorrn och shoppa:) vore dumt att få soppatorsk och sen kanske de inte går tanka nånstans:/ skulle bli en mycke olycklig resa:/ men nu är vi i alla fall garderade=)

Nästa torsdag har jag haft körkortet mitt i 2 år:):) så då är äntligen min prövotid slut=) känns himla bra faktiskt:) då ska jag även me ena vovven till vetrinären och göra en så kallad kemisk kastrering=) hoppas de funkar=)

Ikväll ska vi gå över till cecilia och peter och dricka nån öl me dom:) blir nog riktigt trevligt=) de är ju trotts allt sommar så då är de helg varje solig dag=)=)

Som sagt imorrnblir de ume igen=)=) sen om vi hinner ska vi till pappa på kvällen och grilla och dricka en kall en=) Tok mysigt=)

Ikväll far min älskade syster till GBG:/ en vecka me shopping liseberg m.m:) hoppas du får en underbar resa gumman:) inte alls avundsjuk=) hahah
Nej men de kommer nog bli riktigt trevligt:)

Hon blev ju förresten avstulen sin jacka (ny skinnjacka) och hennes bankkort och id kort av nå j*vla tomtar! jag hoppas man får veta vem de var för då....!!!!!!
Tur hade hon i alla fall, hon fick tillbaka jackan så, tur i oturen! nej man skulle fått tag på dom! ojoj man känner man blir så upprörd! men så ser de ut idag tyvärr:/

nej nu ska jag ta och göra mig klar=)

Ha en trevlig kväll=)=)

Puss på nosen & ögonlocket!:)

Inga kommentarer: