fredag 9 maj 2008

Idag är de frredag igen och jag heter, (tro de eller ej) fortfarande Frida:)

Hej alla glada!
Idag är de fredag igen=) har en ledig dag i dag känns skönt:) Imorrn ska jag jobba min fösta kväll på riktigt på statoil=) känns spännande:) jag hoppas de går bra och att jag fixar de=) Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på:/ Vill festa ikväll så vi får se om de blir nå party eller om de bara blir lugnt=)

Annars har de inte hänt så mke spännande=/ jobbat som en tok håller på att lära upp mig för fulla bullar=)=) börjar komma in i de nu så de känns bra=) håller på att vårstäda garderoben=) yippie! hahah så min älskade syste va här igår och fyndade massor me kläder=) hon va hel nöjd=) så snart är man klar med de me=) (hoppas jag) så då är de bara att fara ut och shoppa lite nya vår/sommar kläder=)=) *wiii*

nej nu ska jag göra nå nytta idag me=)

ha de bra!

Over and out:) pusss*

Inga kommentarer: