tisdag 27 maj 2008

Om ni vill veta lite mer om mig, här har ni lite frida fakta:)

1. När gick du upp idag? 9.00 ringde klockan:)

2. Diamanter eller pärlor? Diamanter:)

3. Senaste filmen du såg på bio? Spiderman 3 (är ingen bio människa)

4. Bästa TV program just nu? Desperata hemmafruarna=)=)

5. Vad åt du till frukost? Mackor med grönsaker och pickelis:)

6 .Vad är ditt andra namn? Lovisa, Helena

7. Din favoritmat? Lasagne (precis som katten Gustav)

8. Den maträtt du inte gillar? Surströmming (blääääää)

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Hmmm, lyssnar bara på datorn=)

11. Vilken bil kör du? Min blåa fara (en skruttig rostig golf)

12.Vilken är din Favoritmacka? Baguette me leverpastej, köttbullar, grönsaker och rödbetssallad=)

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du inte med? Oärlighet

14. Vilka är dina favoritkläder? Leggings, en snygg tunika och nå snygga skor:)

15. Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då? Hawaii:)

16. Favoritklädmärke? Har inget speciellt (fattiglapp som inte har råd me nå dyra fina märken så då är de inte värt att skryta om nått) haha

17. Var vill du dra dig tillbaka? I ett varmt land med ett stort fint hus med en egen strand:) (eller i alla fall utsikt över vattnet)

18. Favorittid på dagen? Kvällen är ju mysig=)

19. Var är du född? Skellefteå BB

20. Vilken är din favoritsport att se på? Hockey (fast bara om wernblom spelar förstås) :)

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks? Ingen (eftersom jag har de på bloggen)

22. Vem tror du skickar tillbaks först*? Ingen där heller (av samma anledning som frågan innan)

23. Coca Cola eller Pepsi? Cola=)

24. Fotboll eller ishockey? Hockey!:)

25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Inget av dom egentligen, men morgonen är ingen favorit, så jag får svara nattuggla på den:)

26. Pedikyr eller manikyr? Manikyr (men har aldrig naglar så de är inte lönt)

27. Några spännande nyheter att berätta för oss? Hmm massor (men inget som är klart att gå ut me än) :)

28. Vad ville du bli när du var liten? Delfinskötare (min och Elinas drömjobb, många dagar fantiserade vi oss bort)

30. Varit i Afrika? Nej, men skulle vara spännande att åka dit:)

31. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej (inte blivit inrullad heller)

32. Varit med om en bilolycka? Jo, en liten krock när jag va liten.

33. Favoritdag i veckan? Beror på hur jag jobbar, men lördagar om man är ledig=)

34. Favoritrestaurant? Pompei:)

35. Favoritblommor? Lotus:)

37. Favorit-snabbmatsrestaurant? Mc donalds:):):)

38. Äger du en cykel? Joho då=) (men jag vet inte om jag kan cykla)

39. Vem fick du senaste mailet från? De va ju då johanna som skickade de till mig=)

40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Har inga krediter alldelens för farligt=)

41. Läggdags? Beror på men runt 12 kanske:)

42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till? Fortfarande kommer ju förhoppningsvis ingen svara på de men gör nån de så är jag sugen att höra allas:)

43. Senaste personen du delade en middag med? Danne & Lisa:)

44. Vad lyssnar du till just nu? Tv:n nån komediserie på 4:an:)

45. Favoritfärg? Rosa:)

46. Hur många tatueringar har du? 9st (tror jag)

47. Hur många sänder du det här mailet till? Ingen alls idag=) (skickade de till några igår:)

Inga kommentarer: