torsdag 29 maj 2008

Gizze till vetrinären!:) Han ska bli en det=)

Goooood morning sweden!

Jaha idag är de dax för min lilla Gizze att bli en DET:) Stackare:( han ska nämligen kemisk kastreras, han får då en spruta som har samma verkning som kastrering men håller bara i sg 6-8 månader:) så vi får hoppas de funkar att han blir en lugnar och mer harmonisk krabat:) + att han ska slippa ha de så jobbigt med alla löptikar som är i farten snart=)
Stackarn ska bli stucken, men de går nog bra han är en tuff liten en=)

Annars ska jag inte göra så mycke idag före jobbet:) bara ta de lugnt är jätte försklyd så de är ganska skönt att ta de lugnt=)=)

Fick just veta att jag och mina syskon har glömt våran pappas födelsedag=(=(=( Känner mig som en rutten jävla människa!!! Fy fan så jävla dålig stil av oss! FÖRLÅT PAPPA!!!!! Och grattis i efterskott! LOVAR ATT VI ALDRIG SKA GLÖMMA DIG IGEN!!!!!

Nä nu ska jag göra mig klar=)
Ha en bra dag! Och kom ihåg era pappor!!! Dom blir lika lessen som du om nån skulle glömma dig!:(:( Ojojojoj har så ont i magen skäms som en ....ja jag vet inte ens vad:(

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Aha, butiksbiträde! ;)
Det är jag åxå, fast i en mataffär ^^
Jobbigt å glömma bort sin pappas födelsedag, men jag tror inte att han har några problem med att förlåta er för det ;)