tisdag 13 maj 2008

Dumma åska!

Gooood morgon sverige!

Nu är de så att jag har tänkt fara till frissan oooooohhhhhh spoooooooky:)
har nämligen nästan aldrig varit där och nu känner jag att de är dax, jag har hört att de inte är farligt men vem vet:)
Så på måndag är de dax:) dax för en förändring=) hihi ganska spännande kommer nog inte se riktigt klok ut (fast å andra sidan, de gör jag ju inte nu heller) haha
nej men skämt och sidor känns de kul att fara dit, skönt att få lyxa till de nån gång, fast jag menar inte att de inte är lyxigt att fara hem till mamma och bli klippt (mamma du vet att jag blir mest nöjd när du gör de ändå) :)

igår var de egentligen tattoo dax, men inte blev de av för en viss frida va tvungen att jobba:/ så nu kommer jag nog inte få nån tid förän på länge:/ blir dock ingen ny gadd denna gång utan bara fylla i och fixa till 3stycken:)
men.....den som väntar på nå gott.........väntar ju faktiskt (ALLTID) för länge:) hahha

För att på ett enkelt och smidigt sätt övergå till dagens datum så vill jag bara säga att jag tycker åskan ska komma tillbaka med min sommar=/ Han kom ju i förra veckan och stal den fina varma sommaren vi hade börjat få här uppe, de är nu bara ett minne blott:( BUHU:(:(
Är min lediga dag idag, imorrn är de dax för jobb igen:) Ikväll är min ultimata tv kväll alla smaskiga tjejserier samlade:):) kan inte bli mke bättre=) så de blir en lugn dag sen en kväll framför tv:n med kanske en kall öl och lite godis och chips:) MUMS

Nej nu ska jag göra mig nå lunch!

ha en bra dag! pussss*

Over and out:)

Inga kommentarer: