onsdag 21 maj 2008

Ume resa me sandra:)

Tjohopp gummisnopp=)



Idag är de onsdag och jag har varti på en roadtripp me min vän sandra=)

Skulle följa henne till hennes läkare i ume (lugn, de är ingen fara me henne, bara ett rutin besök)

När vi kom till ume for vi i alla fall på lassa satt där i vänrummet (på barnavdelningen) och väntade och lekte me bilar och andra roliga saker som levde om:) var kul tills de kom massa barn, då förstod jag att fast jag var där först var jag tvungen att låta dom leka och sitta där snällt och dricka min äckliga te kopp som jag hade köpt:/ men de var bara för att slippa hamna i några heta siskutioner me barnen eller deras föräldrar så:) jag valde nog rätt:)

Efter en lång väntan fick vi oss äntligen därifrån utsvultna och allt kom vi fram till mc donalds där jag tror vi beställde de mesta:) men ända sen dom stängde här har jag varit så otroligt sugen att äta där (som vanligt, de man inte ha vill man ha) Och idag fick jag de=)=)=) Och jag kan bara säga MUMS! smakade himmelrikt=)=) hahha

Efter en god måltid begav vi oss för en liten shoppingrunda på ersboda (inte ume stan utan ett ställe utanför me några affärer och så) Började våran pengabrännardag på myrorna:) där hittade jag:
*en brun väska (med ett sött äpple på)
*en svart väska (jätte mysig)

Sen for vi vidare till H&M där vi hittade massor=) (för som vanligt så hittar man alltid massssssor med saker som man alltid gör när man är i en anna stad och handlar) men där köpte jag:
*3par solglasögon (varav 2 av dom va de halva priset på) SUPER VÄRT!
*en väldigt efterlängtad palestina sjal:):) Svart och vit=) Tänkt köpa en sååå himla länge men de har aldrig blivit av så de var på tiden=)
*Hittade även en brun jätte mygig väska där, jag var som inne på de där me väskor idag=) hahha den hittade jag i alla fall på barnavdelningen, vilken råkar vara min favorit avdelning för där fyndar jag ALLTID!:) hihi
*ögonbrynsfärg=) även den va de rea på så de var guld=)=)=)

Efter H&M tog vi en tripp tll sko kanonen, jag som har över 200 par och hade slutat köpa skor har kommit igång igen=) hahha blev i alla fall:
*ett par svarta jätte fina skor me klack=)
*ett par röda me klack, som även sandra älskade men hon hade för små fötter=/ så kan de gå:) därför tycker jag om mina jätte fötter inte bara för att jag står stadigt på jorden utan även för att de alltid finns masssa skor i min storlek=) speciellt reaskor=) så man kan inte klaga=)

Sen sist men inte mins var de i alla fall dax för en tripp till godislösvikshuset (eller vad de nu heter, massa godis finns där i alla fall)
Där lilla frida bara skulle köpa en liten påse, men som vanligt blev den större än jag hade planerat (165kr) hahah så de kan gå:) men i alla fall så hade jag visst råkat handla upp alla pengar så jag fick klara mig utan godis=(=(=( men som tur är ska jag till ume en gång till denna vecka nämligen fredag! (löning) och då ska jag gå lös på både godis och shoppa kläder som en galning=) hahah inte hälsosamt för mitt stackars kort men men de ska ju känna att de lever:):)

På måndag bli en stor dag=) vad som händer då får ni KANSKE veta sen=) Om ni har tur:) håll bara en tumme för mig=)=)

Nej nu ska jag ta och tända grillen och ta mig en kall öl och njuta av ledigheten=)
Ha en toppenkväll=) Och simma lugnt=)

PUSSSS*

Over and out!

Inga kommentarer: