torsdag 15 maj 2008

Torsdag:)

Hej hej:)
Idag är de torsdag och jag får vara ledig och ladda upp inför allt jobb i helgen:)
Min älskade lillasyster ska komma på besök idag så de blir jätte kul att umgås me henne:)
Vi ska nog ta en tripp förbi mitt jobb och äta mjukglass:) årets första så den kommer sitta som smort=)

Sen ska vi väl inte hitta på så mycke vad vi vet än så länge kanske går ut och går eller försöker göra nå kul=) händer inte så mke här i bure:/

Sen skulle jag behöva tvätta men ack så jobbigt:/ finns nästan inga kläder kvar=) hehe i alla fall inga mjukisbyxor och underkläder:/ Så här går jag i mina gråa pyjamasbyxor och myser:)

Har tagit ut mina pluggar idag me (uttöjning i öronen) så nu kan jag äntligen få använda alla mina fina örhängen igen=)=)=) hihi:)

Nej nu ska jag ta och göra mig klar:) För syster ryster säger att jag aldrig sminkar och klär upp mig så nu ska jag bevisa motssatsen=)=) hihi:)

Ha en bra dag!

Puss & Kram:)

Over and out!

Inga kommentarer: