lördag 17 maj 2008

Lördag, snart dax:)

Go kväll=)
Jaha lördag kväll och ännu ett jobb pass är gjort=) (skönt) Har varit rätt lugnt på jobbet men några rucher hann de vara i alla fall:) de är skoj då går tiden fort=) Annars på jobbet har jag torkat skåp och städat och packat varor och lite såna spännande saker=) men men så de kan de vara=) Nu är man ju nått av en expert=) hahha

Imorrn blir de att jobba mellan 13-19.30:) sen är man ledig måndag och då ska jag till min älskade mamma och klippa mig sen blir de att göra klart nå gaddar på måndagkväll:):)

sen är de jobb igen på tisdag och sen ledig hela veckan som de ser ut just nu men jag hoppas jag får nå tider=)

Ska även färga håret igen ska göra de helt brunt nu har jag lite ljusa slingor så de blir nog bra=) blir nog kanske att fixa de på måndag hos mamma eller på onsdag:)

nej nu ska jag dricka en kall öl och se tomten är far till alla barnen=)

Sov så got och dröm så sött:):):)

PUSSSS På stjärten*

Over and out:)

Inga kommentarer: