torsdag 29 maj 2008

Duktig Gizmo=)

Jaha de gick ju bra! Gizmo är nu kemiskt kastrerad=) han skrek lite grann stackarn men han va så duktig=)
Kostade bara just över 200 kr me=) vilket va positivt för jag hade räknat me 800:- så de va ju guld=)=)
Men nu är stackaren ganska slut=( Ligger och solar för fullt=) han tycker hanär för blek=) solar direkt han får chansen=) Lotte fick följa som moraliskt stöd, men jag tror de va han som skulle ha behövt nå lugnande :) för han va vildare än tam=) hahah
Men de gick då bra:)
Men när vi satt i väntrummet skulle ju gizze visa att jag va hans revir så han ställde sig och kissade mot mitt ben=( hahah
men jag hann dra bort de så jag klarade mig:) (de är ett beteende vi hoppas bli av me nu) Så vi håller tummarna=)=)=)
Nej nu ska jag äta nå innan jobbet=)
Ha en underbar sommar kväll=)=)
Pusss*

Inga kommentarer: