söndag 15 juni 2008

Fredag den 13:e

God moooorgon sverige!

Sovit gott? Det har inte jag=/
Men men så är de ju ibland!

Fredag den 13:e vill jag lova att jag kände av! Allt jag tog i på jobbet gick sönder eller så gjorde jag mig illa på sakerna! Ganska irriterande! Kände mig som världens klump! hahah men skönt att de inte blev nå allvarligt skador (varken på mig eller alla stackars varor)

Idag är de....få se, söndag va? Jo för igår va de lördag=) Då va jag i sallet hela dagen (hos min pappa och marie ligger ju de för er som inte vet) Vi åt tårta och strosade på innan jag till slut fick mig ut att rida n sväng=) Sen blev vi förfrågade om att stanna hos dom och se fotbollen=) vilket vi självklart gjorde=) Öl, trevligt sällskap och fotboll, kan väl inte bli mke bättre eller?=)

Sen blev de lite kubbspel=) vi körde jag, bror och danne på ena laget och vi mötte ju då gamlen (pappa och marie) Och gissa vem som vann?=)=)
Allt tack vara mig! hahha eller?

Efter de spelade vi lite kort innan vi slutligen for in till stan och gick en sväng på old williams=) Huuuuur kul som hellst!!! träffade min älskade vän sara=)=)=)=) (hon bor i linköping) Men är äntligen hemma för sommaren=)=)=)

Vi hade massssssor att prata om så de va riktigt skoj=)=)=)

Idag mår man väl sisådär! Jag har ju den födelen at jag aldrig blir bakis (kan vara lite trött, men när är man inte de?)
Men inte ska ni tro att de blir en lugn dag för de inte! ska på loppis, sen ska jag ju till stallet idag me! hahha vilken nörd jag känner mig som ibland! hahha men jag trivs och tycker de är kul att ha nått att göra när man är ledig=) lite less att kunna tv tablån utan och innan! (ja liten tv nörd
är jag allt! följer ju våra bästa år! hahha de säger väl allt)

Nej dax att kasta i sig nå mat=)

Kommer bilder från igår sen=)

Ha en bra sommardag!

Pusss och kraam /Shooo!

Inga kommentarer: