torsdag 19 juni 2008

Hockey fiasko!

Jaha god morgon!
Blev väckt i morse av att min kära sambo skrek -oooooooops! Rakt ut! (vilket betyder att ha hade försovit sig) Men förstår ändå inte varför man av ren reflex måste gasta de ur sig?!
Som pricket över i:et så va de nån bonde här utanför som klippte gräset (lät som han va inne i lägenheten) så att somna om va inte ens att tänka på:/
Så för denna underbara start på morgonen tackar jag daniel & gräsklipparbonden (som va tvungen att klippa gräset just utanför mitt fönster just den tiden!)

Gårdagen finns de inte mycke positivt heller att säga om!
Jag och min syster hade planerat en hel dag tillsammans me kubbspel sol och bara mys=) Men hon svek mig snabbt som bara den och for och badade:( (tack för den syster=/)
Sen skulle vi ut me hästarna på bete klockan 3 , men halv 5 fick vi ut dom (bara lite försenade)
Sen va de bara att räser mocka sen tok kasta ihop en lasagne och sen sitta och trycka mackor (för man va så hungrig och stressad och maten skulle ju vara 40min i ugnen=/) Sen efter maten va de bara att avvakta ett tag sen skulle hästarna hem igen (fråga inte alldelens för komplicerat och struligt för att de ska vara hälsosamt för nån, man tycker ju att äntligen skulle vi få ha dom på bete slippa in och ut me dom, men ikke!) Sen va de bara att stress göra sig klar för matchen, men de gav ju inte heller så mke för de va då rent en skandal match! (förbundskaptenen, SKANDAL!!!!!! hans fel att sverige förlorade!)

Sen efter många om och men fick jag äntligen komma hem och lägga mig i min soffa=)=)

(de va faan i mig på tiden! haha)

Så idag får vi hoppas de bir bättre=) (har dock svårt att tro de efter dagens början, men men mirakel har ju skett, bara att hålla tummarna)

Blir dock lugnt idag, jobb ikväll, midsommarafton imorrn=)=)=) Blir dock en lugn nykter midsommar (ganska skönt) jobb på lördag inte värt att vara bakis!:)

Nej dax för fika=)

Hej hopp!

Puss & kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: