måndag 30 juni 2008

Packa?!

Jhapp första dagen på semestern och de regnar och är grått och trist som vanligt=/ F*n så less man blir!!!!! man har ingen som hellst energi och man kan inte göra nått så länge de ska trilskas att regna!=/

Men som tur är ska vi ju söder ut och där hoppas vi få bättre väder=)=)=)
Kom på igår kväll efter jobbet att sommar rean börjar ju typ nu!¨
Snacka om timing att åka ner till götet då=)=)=) Fan va jag ska shoppa ska bli så skoj=)=)=)
Sen Liseberg:) när va jag där sist?! ingen aning!
Ska bli så kul att fara dit=) finns ju massor med roliga karuseller och andra roliga saker att göra där=)=)=)

Sen få träffa Josse gumman en heeeeel vecka ska bli underbart skoj=) Synd bara att hon måste jobba=( men lite ska vi hinna träffas i alla fall=)=)=)

Sen ska jag ju även träffa min myspropp matte=)=)=) Ska bli skit skoj att äntligen träffa han=)

Har fortfarande inte börjat packa än=/ måste ta och komma igång nu så ja inte glömmer allt för mycke:)
Men frågan är ju vad jag ska packa????!!!!!
Blir galen!!!
Inte lätt sånt här:/ men men de blir nog bra=)=)

Hittade även min förlorade MP3 spelare=) de va ju lägligt=) slipper man höra alla hemska ljud på tåget i natt=) och kanske till och med kommer kunna sova ett tag då=)=)=) *Hoppas*

Nej dax att göra nån nytta så jag kommer igång nån gång idag=)

Adios!

Puss och kraam /Shooo=)

Inga kommentarer: