lördag 7 juni 2008

Ridningsdax=)=)=)

God morron!
Sovit gott?
De har då jag för första natten på riktigt länge så de va skönt=)

Idag står ridning på listan=) ska ur själv blir riktigt spännande=) tror jag ska ner på ridbanan och rida en sväng bara=)
Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än, men jag tror de blir att grilla och mysa me vänner kanske utgång=) vi får se helt enkelt=) de är ju sommar så då behöver man inte planera så mycke, de är skönt!

Har ni också tänkt på de att på vintern måste man planera alla fester och så i minsta detalj, men på sommaren räcker de me att man bestämmer vars man ska träffas, och vips så har man en fest=) Sommaren är sååååå skön=)=)=)

Nu vill vi bara ha tillbaka värmen hit upp, de är ju kallt ute=/ men lite varmare idag än igår tror jag! De är ju positivt!

Nej jag ljög=) hahah frukost står först på listan=) sen ridning=)

Så nu ska jag kolla om jag kan kasta ihop nå gott:) vet inte riktigt vad jag är sugen på men nån liten godhet ska väl lyckas hitta=)

Ha en underbar lördag!

Pusss

Inga kommentarer: