tisdag 10 juni 2008

J*vla regn!

hej hopp alla glada!

Vilket skit väder de är=( man blir ju bara deprimerad=(
Men ikväll spelar sverige så man får ha en myskväll framför tv:n me öl och snacks=) så ganska bra kväll kan de nog bli=)

Kom och tänka på en rolig sak som hände förra veckan (när de var sol och varmt så man kunde vara ute) Var i alla fall hos pappa och solade, när min syster kom dit och dom har av nån anledning typ en miljon spindlar ute hos dom (jävligt äckligt!) men jag försöker att inte bry mig allt för mycke så min terapi funkar ganska bra=)
Inte lika rädd längre=)=) känns riktigt skönt=)

Men i alla fall tillbaka till när syster kom, hon är i alla fall skiiiiiiit rädd för spindlar och en spindel kom och sprang mot henne och hon hoppade upp på en stol och skrek och sa att min bror skulle döda den, men han solade så jag gick dit och trampade på den (klappar mig själv på axeln) då blev hon knäpptyst och tittade på mig o sa: -Va?! du?!
Jag va ju den sista hon trodde skulle komma och döda den! hihi

Vet ju att man inte ska döda dom, men är mäkta stolt att jag vågade=)=)=)

Spännande=) haha

Jag har ju blivit nån av en hästtjej me=) är skit roligt me hästar=) skulle ut och rida igår men de va dåligt väder så min lilla gumma ville inte ut=(=(=(
Så nu hoppas vi på inget regn imorrn=)=)=)

Ha de fint!

Kramiz=)

Inga kommentarer: