tisdag 3 juni 2008

Tisdagen snart över

Hej hopp gummi bröst=) hahah så dålig jag är=) (trött efter jobbet)

Jaha ja då sitter jag här i soffan efter en dag i solen och sen en Jobb(ig) kväll=)
Underbart väder idag=)=)=)
Fått tillbaka lite av min färg som jag hade en gång i maj, men som snabbt försvann när de då började snöa och bara va kallt hela tiden!

Men nu är jag på G igen och mer av de bruna ska de minsann bli imorrn för då är ja ledig och då ska de vara ännu varmare och då ska jag tok sola=)=)
Men me min tur så kommer de väl regna eller nått sånt! (bara dummheter)

Annars har de inte hänt nå spännande annat än att jag bokade tattoo tid, fick tid på söndag, men de blev ändrat så de blev nu på fredag efter jobbet istället=)=) ska göra 2 små saker som jag ritat själv så de blir skoj=)

Nej dax att luta sig tillbaka framför tv:n tills jag slocknar=)

Sleep tight!

Pussss*

Inga kommentarer: