fredag 6 juni 2008

Idag är de fredag, jag heter frida=)

Hej hopp!

Jaha fredag idag , sveriges nationaldag:)
Då måste man ju sjunga nationalsången:) Du gamla du fria du fjällhöga nord, du tysta du glädjerika sköna.....*nynnar för fullt*

Idag har jag då jobbat som en tok trött som faan har jag varit med=( men de var ju sviiiiin bra betalt så man ska inte klaga=)

I förrgår var jag och red för första gången på evigheter, var hur kul som hellst=)=)=) men man känner ju träningsvärken vill jag lova=) så de ska vi bota genom att rida lite mer imorrn=)
Längtar som faaaan:) jag kommer bli en riktig hästtjej igen=) vill ha en egen häst men vet inte om jag har tid och råd och såna saker men man får börja hjälpa andra så man får känna sig för=)

Ikväll blir de i alla fall lugnt, kanske fara in till stan och kolla läget=) men imorrn blir de fest i alla fall=) riktigt pepp=)=)

Men jag hoppas ni får en tok trevlig Fredag i alla fall=)=)=)

Ha de finast=)

Pussss och kraaam*

Inga kommentarer: