söndag 15 juni 2008

Söndag kväll, ont i magen (som vanligt)

Jaha hej hopp alla glada=)

Nu var snart den här helgen slut! inte alls kul=/ alltid samma ågren på söndag kväll! fattar inte varför de ska kännas så tungt jämt!
men men snart är de midsommar)( (vilket man då knappast kan tro när man känner kylan ute) Men almenackan säger då at de är så och då är de väl bara att lita på de:) kan ju fortfarande ske ett mirakel=)

Har varit hos min far hela dagen (eller i alla fall sen jag orkade palla mig upp från sängen, vilket va vid 3 halv 4 nån gång)
Blev dock ingen ridning idag=( jag kände mig rent för slö=) hahha
Sen tyckte jag hon skulle få vila så kör vi gärnet imorrn istället=)=)

Nu ska jag lägga mig i soffan och se om jag hittar nån bra film att se=)

Ha en fortsatt trevlig kväll=)

Pusss och kraaam /Shooo=)

Inga kommentarer: