måndag 2 juni 2008

Måndag, Yippie! (eller)

God morgon!
Måndag morron=) Yippie! hahha

Ja då börjar vi väl me lördagen och festen, de va en trevlig fest mke folk vi körde nått charadspel=) riktigt skoj=) hhahh men jag sög (som vanligt på spel) men de va skoj ändå=)
Sen for vi in till staaan och ut på kalles en sväng, där jag fick höra att jag drog igång alla när jag kom (att dansa och sjunga menade hon som sa de) och de va ju skoj att man kunde få lite liv i stället=)=)
Sen blev jag i alla fall lämnad i stan=( Lite kläder mitt i natten i regn + att jag inte hade nånstans att ta vägen=( men de löste sig som tur var, va min bror hemma i mammas lägenhet så där fick jag mig in så jag kunde sova=) höll dock på at frysa ihjäl ovh mina fötter höll på att dö men men de gick ju bra=)

Söndagen började me ett dåligt humör, men fortsatte me kalas hos pappa me gooooo fika och cola=) Sen sjussade bror hem mig till bure (övningskörare) hur duktigt som hellst på att köra=)=)
Sen blev jag utringt att jobba 2 timmar, gick super bra förutom att de va typ 100grader varmt där inne och massssssor medfolk och jag va själv, så där fick man sig dagens träning vill jag lova=)
Sen va de soffan hela långa kvällen (eller i alla fall de som va kvar av den) fanns av nån anledning en massa bra filmer att se, brukar ju oftast vara tvärt om, finns aldrig nått att se men tydligen valde dom att visa alla bra samma kväll så nu är de alltså köra att lyckas få se en bra film på tv på väldigt länge!

Idag måndag ska jag jobba mellan 10-17 sen vet jag faktiskt inte vad jag riktigt ska hitta på, eller jo de vet jag jag ska möblera om i sov rummet:):) roligt roligt=)=)=)=)

Nej nu ska jag börja bege mig=) ha de fint!


PUsssss

Inga kommentarer: