fredag 4 juli 2008

fredag:)

Tja!

Igår va vi ut på krogen en sväng:) och tro de eller ej men de va massor med folk ute=) jättte skoj va de=)=)

Jaha fredag igen är de idag och jag heter frida=) Idag har vi gått på stan ev sväng, va tänkt att vi skulle på liseberg men vi bestämde oss för att ta de på söndag istället=) så nu är de bara jag börjar ladda och peppa inför de=)

Har hittat massssssor med roliga affärer idag=) har fyndat i massssor=)=)=)
Hur kul stad som hellst att shoppa i=) Älskar Göteborg=) alla är så trevliga=)=)

Nu sitter jag och håller på att färga mitt hår inför min makeover imorrn=)=) hihi
Kommer bli spännande=)

ikväll blir de att gå ut=) kommer bli så skoj=) tror de kommer vara massssor med folk=) var sjukt många idag på stan i alla fall så=) jag hoppas på en trevlig kväll=) (de vet jag att de blir)

Imorrn är de ju makeover dax sen så blir de nog att springa en sväng på stan sen blir de utgång=) söndag blir de som sagt liseberg=)

sen måndag är de dax att resa hemåt=( kommer sakna götet=(
Ska söka jobb här imorrn me=) så håll alla tummar=)=)=)

Nej dax att duscha och göra sig klar för kvällen=)

Ha en bra fredag=)=)

Puss och kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: