måndag 28 juli 2008

Läste just min sötnos Johannas blogg, och svaret på din fråga Johanna är att: JA jag älskar palt och kroppkakor:):):) Med sylt och MYCKE smör:) uppstekta eller kokade är lika gott:):) Fan va sugen jag blev på de nu=) hahah Tack för den Jo, nu måste jag ju fara och handla:)

Så till helgen som varit:

Fredagen var jätte trevlig:) Stranden på dan, grill och spel och kubb och familjemys på kvällen:):) Jätte lyckad kväll me mycke skratt:)

Lördagen började bra, fint väder bad på vitbergs:) Första gången i år jag va där, vågorna va lika kul som vanligt:) Jag va där me danne, karin och Gimp=Peder:) kul att träffa dom:)
Sen behöver jag inte säga nå mer, eller behöver ja vill rent inte, de enda jag kan säga att resten av helgen va tamefan den sämsta jävla helgen nånsin! (ursäkta språket)

Och de va bajs att min sista semesterhelg skulle sluta så:(:( men men inte mycke att göra åt:/
Är dock ledig idag så idag ska jag bara slappa och riktigt vila:):):) Ganska mys:)

Nej dax för frulle:):)

Puss och kram /Shooo:)

Inga kommentarer: