torsdag 24 juli 2008

God middag:)
Igår va jag då på ok fest med mina gamla kollegor:) Var super kul att träffa alla:) Vi spelade kubb, åt god mat (som dom bjöd mig på), dracka gott och pratade i massor:):)

Ble ingen utgång för mig sara och janne, utan vi for till janne i gumark, och åt sm (snabbmakaroner) och bullens pilsnerkorv:) gott som bara den:) Sen till efterrätt blev de ahlgrens bilar=)

Sara sovde över här på soffan fick hon hålla till:) Tur den är hur skön som hellst att sova i=)
Skit kul att ha henne hemma:):)

Idag har vi lämnat henne på jobbet höll på att dö i bilen den va lika varm som en bastu! Va ingen lek:( Men vi klarade de:)
Sen for vi till innervik och hämtade en tahilänsk wiskey (inte till mig dock) sen frestade dom mig me att dom skulle äta lasagne (min favvo mat) så då va jag tvungen att åka hem och laga min special, supergoda lasagne:) Så den är i ugnen nu och jag väntar me spänning på att få hugga in på den:) MUMS:)

Nej dax att springa in och kolla till den:)

Puss och Kraaam/Shooo:)

Inga kommentarer: