fredag 11 juli 2008

Så kan de gå:)

Jaha ja då satt man här med en öl i handen igen=) Fredag, dåligt väder, kallt och allmänt sämst sommar=/ Tur de finns god öl och trevligt sällskap=)

Va ju tänkt att fara till min mor och äta och så men jag fick ingen sjuss dit och sen ska min kusin dit och han är allergisk mot pälsdjur och jag har ingen som tar hundarna, så de gick med andra ord inte alls som planerat=/ men men de kommer ju fler tillfällen=) (tur de)

Idag har jag inte gjort ett skit bara legat i soffan och tyckt synd om mig själv för att jag va typ bakis för första gången:/ Faaaaan så jobbigt de är!

Och inte lär man sig heller:) så kan de vara, de är ju så att är huvet dumt, får kroppen lida. Stämmer ju:)

Nej dax att börja fundera på kvälls aktiviteter man kan roa sig me:)

Puss & Kraaam /Shooo:)

Inga kommentarer: