lördag 5 juli 2008

Lördag, långt hår=)

Jaha ja då va man långhårig och så mycke fattigare=/ Har inte gått lite pengar på denna resa, men fan så ball jag har de=) och jag har fyndat i massor=) kommer upp bilder sen på mina köp=) har fått så himla mycke för pengarna=) Så de känns ju bra i alla fall=)

Idag har jag då varit hos frissan och satt in extentions, blev skit fin och dom som jobbade där var helt underbara=)

sen blev de en sväng förbi moonsoon för syster min hade sagt att dom hade så fina kläder=) och de hade dom, och dyrt blev de=) hahha så tack för den lisa=)

sen har vi just lagat en god middag=) blev en kebab tallrik=) va riktigt mumsigt=)
Är sjuk mycke folk i farten, bruce springsteen (vet inte hur de stavas) är och spelar i stan så de är galet me människor!
men de som är bra me götet är att de inte är ens i närheten så stressigt som sthlm (tur de säger jag bara, annars hade de inte ens gått gå på stan utan att bli nertrampad)

Fint väder har vi me=) sol och 27 grader i skuggan=) skööööönt=)
Bra fösta vecka på semestern=)=)

ikväll står rock baren på menyn=) blev ingen utgång igår, vi satt bara i en mysig park och hade de bra=) tittade på folk och så de va gött=)

så ikväll blir de en sväng på puben=) Mys=)=)

Imorrn är de liseberg som gäller=) ska bli sjukt skoj=) sen blir de nog bara en mysig hemma kväll=)
Sen blir de måndag och då ska vi åka våra 15 timmar tåg hemåt (ej pepp) men de går nog bra ska bli skönt att komma hem med=) Om int annat skönt för börsen och kontot=)

nej dax att hoppa in i duschen och börja fundera på kläderna för ikväll=)

Bilder kommer sen=) har massa roliga=) hihi

Aja ha en bra kväll=) och gör inget som jag inte skulle ha gjort=)

Puss och kraam /Shooo=)

Inga kommentarer: