onsdag 2 juli 2008

Göteborg:):):)

hej hopp alla glada=)
Då var man i göteborg=) trivs som fisken i vattnet=) Vi har (eller jag) har shoppat i masssssssssssor:) så himla skön stad=) Masssssssor med rea överallt med=)=)=) så jag har tok fyndat=)=)

Igår va vi i alla fall på stan hela dan, sen blev de hem och laga middag (jag fixade köttfärsås o spagetti) sen drack vi lite vin och till sist for vi till en jätte rolig lekpark och lekte som aldrig förr:)

Idag har vi varit på stan en sväng och sen for vi och kollade in universeum=) skit ballt=) man fick uppleva regnskogen och se massa spännande fiskar (hajar och pirayor bland annat) var verkligen en upplevelse=) kan rekomendera att fara dit och kolla=) kommer bilder sen=)

Sen har vi inte gjort så mke ätit god mat och druckit gott vin och nu gjort oss klara för att senare fara ut och upptäcka göteborgs nattliv=) (fast de är onsdag hoppa vi på gott sällskap och en trevlig ute kväll på götets pubar)

Nu sitter vi och väntar på Josse som är och är duktig på jobbet=) Sen blir de utgång=)

Imorrn ska vi fara ut till en badplats vid havet och bada (för första gången i år) Heeeeela dan:) kommer se ut som stoppljus imorrn kväll=) haha

de ska bli riktigt skoj=) Sen vet jag inte vad mer vi ska hitta på imorrn=) vi får se helt enkelt=)=)=)

Just de ska även gå och söka lite jobb här imorrn=) hoppas på de bästa kan inte vänta tills jag ska flytta ner=) kommer sjukt kul=) (ska flytta ner till hösten bara jag får jobb) Tyckte de va bra ide att passa på att söka lite grann=)=)

Nej nu ska jag återgå till mitt väntande vinglas och peppa igång för nattens äventyr=)

Ha en underbar fortsatt kväll=)

Puss & Kraaam /Shooo:)

Ps: syster jag saknar dig! Massssor:/ ds:)

Inga kommentarer: