lördag 19 juli 2008

Update:)

Länge sen jag skrev nu känner jag:( dåligt av mig!
Blev i alla fall utgång onsdag, va kul på förfesten (vi va bara tjejer) men ute på station va de ingen höjdare=/ Mycke folk de va skoj men ändå inte speciellt roligt så blev inte så sent för min del:)

Torsdag var de ju tänkt lanternan, men de blev inget me de, istället blev det middag hos min far och en massa kortspel och kubb och grillning och mys med mina syskon som också va där=) Var en supertrevlig kväll=)=)=) Kommer massa roliga bilder sen=) När vi är som vi vart=) hahah

Igår Fredag blev de en lugn dag, sen blev de att mysa me danne på kvällen=) Vi drack lite vin och såg filmen tillsammans och dr: dolittle:) Skit bra filmer=) Spelade även lite kort=) Och jag vann ju som vanligt=) Host host!
Haha Men de va i alla fall tok mysigt och skönt att bara vara hemma och ta de lugnt=)=)

Idag regnar de (som vanligt) Så dagen har varit lugnt:) Ikväll blir de fest=)=) Blir nog med Johanna och massa folk=) För hennes kompis Sandra fyller år, Grattis Sandra:) Så hon har födelsedagsfest=) Borde ju bli skoj=)

Men nu är de matfixar time=) haha

Ha en bra regn kväll nu=) håll tummarna för bättre väder=)

Puss och kraaam/Shooo:)

Inga kommentarer: