onsdag 9 juli 2008

Regn, regn och åter regn!

Blir så j*vla less på detta förbannade regn!!!! kan de aldrig sluta regna och bli varmt och sommar nån gång?????? verkar då inte så!!!!
Man blir ju helt deppad och trött av att de ska ara så här=( såå jobbigt!!

Men de är klart att de blir ju mysigt film/serier på tv väder=) behöver ju inte ha dåligt samvete för att man ligger i soffan hela dagen=)

Syster ryster har just farit hem=( vi har då i alla fall bara myst idag=) jo sen har jag även sökt nå jobb=) inte lätt att veta vars man riktigt ska söka men fan snart ska jag ha ett jobb=)=)=) Vill ju faktiskt flytta så fort som möjligt=)=)=)=)

Ikväll verkar de bli bara en kväll framför tv:n ruskigt mycke att se=)=) Sitter just nu och funderar på om jag ska orka göra middag eller om jag ska skita i de?! så tråkigt att laga mat till sig själv...:/

A vi får helt enkelt se hur de blir med den saken=)

Nu har jag i alla fall ändrat mina planer för kvällen=) Det blir fest med Johanna istället för tv:n, så tyvärr tv:n jag sviker dig ikväll=) haha
Men den finns ju alltid kvar som tur är så=)

Nej dax att fixa till sig då=) Kan ju inte fara på fest och ser ut som jag gör nu=) Trasiga mjukisar, skitig tröja, rufsigt hår och absolut osminkad=)

Ha en bra regnig kväll=)


Puss och Kraam /Shooo=)

Inga kommentarer: