tisdag 8 juli 2008

Hemma igen=/

Jaha då har man suttit på ett tåg heeeeela natten (15 timmar)! Men jag lyckades faktiskt sova flera timmar=)=)=) på ner vägen sov danne och jag va vaken men nu va de tvärt om:) hahah lyckost mig=) för då är jag betydligt mycke piggare idag=) Men tåg resan gick super bra och snabbt=)
Var riktigt skönt=) ganska mysigt att åka tåg faktiskt=)=)=)

Har haft en helt underbar vecka=)=) Tack för boende och sällskapet Josse=)=) Kommer ju snart ner för att stanna=) fan va ball vi kommer ha de=)=)=)=)

Satt just och kollade igenom alla bilder, fy F*N vad jag skattade=) hhahha cirkus=) kommer lägga in några bilder=)

Idag blir de att packa upp resväskan (fast först när syster kommer, hon ville se vad jag handlat + att de lär behövas hjälp) ska ta kort på allt så de kommer inom kort=)

Nej nu ska jag ta och styra upp bilderna=)

Pusssss /Shooo=)

Inga kommentarer: