söndag 13 juli 2008

Ännu en rolig sak från mailen=) hahah

DITT LIV:

Ögonfärg? Blå,grön,grå
Sko storlek? 40 (står stadigt på jorden)
Brukar du dricka ofta? jo (semester vet du)
Svär du ofta: De tror jag nog
Antal kuddar i sängen? 5
Vad hatar du mest? Dum och hemskheter (bara sååååå jobbigt, man ska ju känna sig trygg)
Dina rädslor? Mörker, ensamhet (för ett tag sen va de en heeeel del)
Ditt nästa mål? Skaffa jobb och lägenhet på annan ort:)
Gillar du att ha folk omkring dig? De är ju de bästa:) (jobbigt att va själv)
Antal timmar sömn inatt? Fortfarande vaken:) (skulle inte gissa de blir många)
Sov du ensam? Jooo:/

SENASTE PERSON SOM:
Du pratade med: Daniel
Du sa hej till: Mamma
Du fick en kram av: Daniel
Ringde till dig: Daniel igen
Skickade sms till dig: Johanna:)
Fick dig att gråta: Daniel där me
Du gick på bio med: Daniel (hatar att gå på bio, så jobbigt)
Du gick på stan med: Daniel och Josse i göteborg:)

HAR DU NÅGONSIN VARIT:
kär: Ja
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej (tack och lov)
Sett en död människa: Nej (de är inget jag vill se heller)
Förlorat en vän: Ja (orättvist är vad de är)
Druckit: De har väl hänt=)
Snattat: Jooo (dumt fjortisbeteende)

FAVORIT:
Färg: Rosa just nu:)
Mat: Lasagne:):) MUMS=)
Efterätt: Hmm marängsviss:)
Rum i huset? Sovrum (älskar min säng)
Månad? Augusti kanske:)
Kroppsdel på motsatta könet? Ögon & händer (stora händer är hett)

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
Gråtit? jo
Köpt någonting? Jo, bensin:/
Varit sjuk? Nej, frisk som en nötkärna=)
Sjungit? Ja, hela tiden:)
Sagt "jag älskar dig"? Joda:)
Träffat nån ny person? Jo i byske på kiosken:)
Saknat någon? Ojaaa
Kramat någon? Joo

VÄNNER:
Vem av dina vänner är mest lik dig: Johanna helt klart:)
Vem är högljuddast: Johanna där me tror jag:) haha
Vem får dig att skratta: Än en gång, Johanna:)
Vem har du känt längst: Josse....

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Jo när ingen ser:)
Titta på dig själv i spegeln: När jag måste
Gnälla: Jämt! (för varmt, för kallt, för jobbigt, för långt osv.)
Skrika: Jo
Sova: mmmm, alltid lika skönt:)
Ha ångest: Jo varje söndag:/
Skada dig själv med flit: Nej lyckas bli skadad ändå:)
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: nja...
Drömma mardrömmar: Jo ibland:/ (hemskheter!)
Drömma sexdrömmar: Har hänt:) (fråga elvis) haha
Ta droger: ALDRIG!!!!
Försöka vara annorlunda: De är jag redan=)
Klä dig i svart: Jo de händer, men aldrig heelsvart:)
Gå till kyrkan: Nej (men de borde jag)
Gå i skolan: Nej de har jag slutat me:/
Röka: Jo varje dag (fast jag inte borde)
Ha sex: :)
Ljuga: Nej (eller en vit lögn hit och dit men inge allvarligt)
Hata folk: Nej (bara onödigt)
Lita på folk: Ja (varje dag)

VEM:
Saknar du: Daniel
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Daniel
Vill du slå: Daniel:) (haha)
Kysste dig sist: Daniel (fan va han va me)
Vill du kittla: Lisa:) Mohahah
Kramade du sist: Daniel (oväntat)
Vill du prata med: Mamma & ......Daniel:) hahha
Skrek du på sist: Emma....(BUHU)
Vill du vara som: Jaaa du...
Sårade dig sist: Hmmm ingen aning men säkert daniel där me.....
Vill du bli galet full med: Johanna:) (alltid sååååå ball)
Gjorde dig riktigt glad senast: Johanna:)
Fick du sms från senast: Daniel (fick ett nu)
Ringde dig senast: Mamma:)
Är vackrast på jorden: Vet ej (inte jag i alla fall haha)

HAR DU:
För många vänner: Nej de kan man väl inte ha?!
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Haha lite kanske:)
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Skuldran:/
Färgat håret: Jodå (ett ex antal gånger)
Tagit nakenbilder: Nej de har jag inte...
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jo:) (varje dag)
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja (de är tooook jobbigt)
Stulit någonting: Ja (tyvärr)
Lämnat landet: Ja (men allt för lite)
Tuttat eld på nått: Ja (hahah roligt att vara lite pyroman ibland)
Gjort något olagligt: Ja (Stjäla är ju inte lagligt)

HUR:
Går du: Framåt (oftast)
Svarar du i telefonen: Shooo eller hej
Fördriver du tiden: Chillar:)
Mycket pengar har du: Typ inget, semester och göteborg gör sitt:)
Tjänar du pengar: jobbar:)
Ofta diskar du: Varje dag:/ (nu i alla fall)
Ofta städar du: Alldelens för sällan
Många stör du dig på: några
Ofta träffar du din familj: Så ofta jag kan och har tid:)

TROR DU:
Att du kommer bli något: Hoppas de:)
På gud: Nej du (fast jag brukar prata me han ibland)
På rymdvarelser: Nej du inte de heller.
Att folk tycker om dig: Jag hoppas vänner och familj gör de:)
På ett liv efter detta: Jo lätt=)
Att fiskar kan tänka: Nja, svårt de där:)
Att du kommer leva länge: Nej du men tillräckligt:)

Inga kommentarer: