söndag 13 juli 2008

Helvetes jävla skit!
Faaaan så jävla less jag blir!!!!! En del jävla människor fattar jag inte hur fan dom är funtade?!
Och såna som kallar sig ens vänner....WHAT?????
Är man riktiga vänner säger man som de är på en gång man spelar inte ett fult jävla spel! Satan så lessen man blir.........................

Inte nog me de så fortsätter man bara bli sviken, av den man älskar och vill vara me.....som inte verkar de minsta jävla mer intresserad att fixa till allt nu än vad han va innan............


Ja va fan ska man säga???? Vet som inte vad jag ska ta mig till längre......Vill bara bort från allt!!! Starta ett nytt liv nånstans (precis som de va planerat) så vi får väl se vad som händer med den saken...........

De verkar i alla fall för mycke begärt att få vara glad och lycklig.......


Aja inte mycke att göra åt. Surt, surt!

Känns som hemskt att de verkligen är över, eftersom han inte ens gjort minsta nånting för att försöka fixa allt (än en gång hjärtat krossat i 10000000000000000000 bitar) bara att inse att de är över gissar jag? (faaan vad jag ältar)

Hur ska man gå vidare?
Hur ska man orka sig igenom de här?
Jaaaa du vi får hoppas man fixar de......(önska mig lycka till)

Nä dax att sätta på lite "grin" musik och bara hoppas att morgondagen har nå bättre att ge (stor risk) hoppas kan man ju alltid...

Ha de! Puss/Shooo

Inga kommentarer: