måndag 25 augusti 2008

Bilfiasko!

Tjohopp:)

Lite uppdatering då:)
Lördag blev jag utringd att jobba kl 9 på morron, va inte pigg då jag somnade där vid 4-5 på morgonen, men men de gick då bra att jobba i alla fall:)
Sen på kvällen for jag till jesse och mallan på förfest=) var hur kul som hellst att träffa dom=) Va länge sen sist=/
Sen blev de att fara till matfesten och där träffade jag min älskade mor::):):) Jag måste även till lägga att jag smakade langos för första gången=)=) Och jag säger bara de: satan så gott!!!!!:):):) MUMS MUMS!:)

Sen söndan blev de jobb igen va inte pigg för fem öre men lyckades stappla mig igenom kvällen:)
Nu på morgonen har jag varit och tittat på en bil, de gick ju bra hann bara tvär köra den så dog den=/ Nått som aldrig hade hänt förr!? A men de kändes i alla fall inte så bra så jag sa att jag skulle leta vidare:) Så nu ska mammas kille hjälpa mig att leta en annan bil:)

så nu är de bara att hoppas att han hittar en bra fin billig bil åt mig snabbt:):)
Nu ska jag snart iväg och jobba igen=/ Mår jätte illa=( fick jätte ont i magen när jag kom hem så vi får se hur de här går, jag hoppas för allt i världen att de inte är magsjuka!

Nej nu ska jag rusa ut me dom små sen börja bege mig till arbetet:):)

Puss och Kraaam /Shooo:):)

1 kommentar:

Anonym sa...

tjenare stumpan, å tack för senast?? matfesten menar jag. Har några fina bilder på dig.. Håll ut så hittar du nog en bil somdet står Frida på. Kram