onsdag 27 augusti 2008

Ganska duktig:):)

Skooo!
Jaha hej hej:)
Idag har jag varit ledig=) Skönt:):):) Kunde dock inte sova tills väckaren ringde i morse=/
Men men bra att man tar sig upp:) Har ju blivit en hurtbulle också:) Varit ute och gått 2 mornar irad=) Och de är nått jag har tänkt fortsätta me:) De är himla sköntoch jag känner att man mår bra av de och blir stolt över sig själv:)

Sen har jag bara varit hos min pappi idag:) Jocke skulle ta en kattunge av dom så då hängde jag me:) Blev att äta lunch där och de blev en supergod pasta casanova från bergsby pizzerian:) Super god mat har dom:):) Casánovan är en bandspagetti pasta med champinjoner, räkor, skinka och en super god gräddsås:) Kan verkligen rekommendera den:):):)

När jag kom hem fick jag veta att dom sålde ut varmkorv på Konsum, så de blev att skynda sig dit och köpa ett gäng:) Äter ju de till frukost varje dag så de är lätt värt att samla på sig massa att ha i fysen:) Köpte 8 förpackningar, för 80kr, då är de 1 kilo korv i varje:):):) MUMS*
Sen for jag förbi på jobbet och hämtade ut lite hår som jag beställt:) Och tro de eller ej men jag lyckades fölänga mitt hår helt själv:) Ganska duktig=)=) och de blev faktiskt riktigt bra måste jag skryta me:) haha:)
Sen har jag inte hunnit me nå mke mer:/ Funderar på vad och om jag ska orka äta nån middag eller om jag ent ska strunta i de?

Blir nog i alla fall att ta en promenad eller en cykeltur till statoil igen och låna nån rolig film, fast jag kanske ska undersöka om de är nått bra på tv först:) Ikväll verkar de i alla fall bli en lugn hemma kväll, ganska skönt de me:)

På Fredag kanske jag ska lyckas få mig till stan så jag kan besöka Jenny:) Hon ska nämligen ta hål i min läpp:) Men utan bil är de lättare sagt än gjort att få sig dit så vi får se ska försöka fixa en bil eller nån frivillig som vill hänga me:)

Nej nu ska jag återgå till att titta på glamour och kanske ta mig en matbit:)

Ha en trevlig kväll allihopa!

Puss och kraaaam /Shooo:)

1 kommentar:

Sussie sa...

fan lyckades du förlänga sjäälv?=)