torsdag 7 augusti 2008

Ledig idag:)

God Torsdag:)

Jag kan gladeligen berätta att min lilla Lotte nu är frisk:) Stackarn har varit så dålig=( Men nu är han tillbaka till sitt gamla sprudiga, galna jag:)
Och de är bra:)

Idag är min enda lediga dag denna vecka:) och ska jag vara riktigt ärlig känner jag inte för att göra ett skit:) ligga i soffan framför tv:n är typ de jag vill, men när man är ledig känner man ju alltid att man måste hitta på nå....varför är de så? så vi får se om jag pker ut till innervik och myser me kattungarna ett tag kanske:) då har jag ju gjort nått och kan me gott samvete ligga i sängen sen resten av kvällen:)

I veckan har de inte alls hänt mke, mitt liv är ett enda kaos och jag jobbar och sover bara så spännande är de:)

Igår skulle jag ut me Johanna och tjejerna på sista sommar station:) Men när man bor mitt ut i ingenstans är de inte lät att fixa sjuss och hämtning speciellt en onsdag, så jag fick stanna hemma:( Men jag hoppas dom hade en toppen kväll och att dom "shakade" (vet inte hur de stavas) massor åt mig me:)
Men vi får hoppas de kommer nån mer fest snart då jag inte jobbar och då jag kan fixa sjuss:)
Kanske fredag johanna?=)

Nej nu ska jag fundera på om jag ska orka göra nå eller om de blir soffläge hela dan:) Har lånat hem massa filmer som jag kan roa mig me så:)

Ha en bra Torsdag:)

Puss och kraam/Shooo:)

Inga kommentarer: