lördag 16 augusti 2008

Lördag, de är lördag Jipppppppie:):)

Jaha hej hej alla glada:)
Idag har jag varit uppe i ottan och jobbat:) alltid lika skoj:) (eller?!) Nej men de va faktiskt kul idag, dan gick fort så:):)

Måste bara berätta, igår så satte jag ut min bil på blocket för försäljning, jag hann bara från vardagsrummet (3 sekunder från köket) till köket innan första människan ringde! helt sjukt!!!! Sen ringde de folk heeeeeeeela kvällen och började ringa igen kl 8 i morse! (tror ni danne va glad, då jag lämnade mobilen till han så han skulle kunna visa den för en som skulle komma från ume och titta?!) ganska taktiskt drag av mig tycker jag:)

Sen när jag kom hem från jobbet så va killen från ume här och köpte min blå fara=(=(=(=(=( Men men hon/han/det får de säkert bra:)

Nej nu måste jag visst göra mig klar för nu ska vi åka till pappa och ha myskväll där:) me massa kubb spel som danne och anton bara älskar:) mohahha:)

Ha en bra kväll:):)

Puss och kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: