fredag 15 augusti 2008

God Fredag:):)

Gårdagen va riktigt lugn och skön, va och kollade lägenhet sen blev de bara att slappa:) Sen gjorde jag en super god räk, champinjon, bacon och makaron lasagne:):) MUMS*

Sen blev de att se filmen : Mr. Woodcock, var super rolig=) Se den:)

Idag ska jag fara till min älskade pappa:) sitta ute och njuta i solen :) och jag och söta syster ska gå igenom massa kläder, kanske man kan hitta nå fynd:)

Ikväll blir de att grilla kyckling till middag, sen blir de nog bara lugnt för lilla jag ska upp och jobba imorrn:/ Inte så peppad men men de blir nog bra=) Har en super bra jobb helg så de är ju guld:):)

Måste börja samla kartonger nu, för de verkar ju bli flytt snart väldigt snart till och med så bäst att börja packa:)

Nej dax att försöka hitta nån lunch innan pappi kommer och hämtar mig:)

Ha en bra dag=)

Puss och kraaam /Shooo:)

Inga kommentarer: