onsdag 13 augusti 2008

Mjukisar vars är ni????:(

Ok så här i desperation när jag inte hittar nån bra sida alls att beställa mjukiskläder på så tänkte jag att jag kunde ju roa mig själv (och kanske nån annan) med en älska, hata, vill ha och måste ha lista:)
(och kom ihåg att de står inte i nån speciell ordning, jag kör bara topp 5)

Älskar:

1. Mina hundar
2. Mysiga filmkvällar me god mat och MJUKISKLÄDER:)
3. Godis (borde verkligen sluta me de, men men)
4. Min familj:) (dom är verkligen världens finaste, vet inte vad jag skulle göra utan dom)
5. Allt som har me kläder att göra:) (men mest skooooooooor)

Hatar:

1. Falskhet
2. Att jag inte hittar nå mjukisdressar:(
3. Att betala räkningar
4. Att vara pank
5. Surströmming (de va de VIDRIGASTE jag smakat, Fyyyyyy faaaan fattar inte att nån äter de?!)

Vill ha:

1. Mjukiskläder:) (börjar blir lite tjatit kanske, då fattar ni hur mycke jag har hakat upp mig på de)
2. Mer pengar:) (behövs alltid)
3. Ett liv:) (kan vara bra att ha grej ibland)
4. Ett stort fint hus i ett stort varmt land med en stoooor pool och trevligt sällskap:):)
5. Mc. donalds hääääääär:) Sugen på deras mat var eviga långa dag:/

Måste ha:

1. Även där tar mina mjukiskläder en plats:)
2. En lägenhet
3. Mer jobb:) (som sagt pengar är alltid bra att ha)
4. Mat:) (jag är fan hungrig)
5. Mer ork och energi:) (känner mig som världens lat, slöfock, men och andra sidan nån ska ju vara de me)

Ja men du de där va ju roligt:) Då fördrev man lite tid, orkar verkligen inte sova:(

Kan ju passa på att uppdatera om min dag, och här kommer de:

Innan jag for på jobbet kom Danne förbi för att visa mig hans brandkläder:) Han ska nämligen bli brandman, och hade just varit och fått sig sin outfit:)
Jag kastade mig över sakerna och skyndade mig att ta på dom, faaaaan så het jag blev;) (eller?!)
Men i alla fall, dom var huuuuuur tunga som hellst att ha på sig, varma som få, men jävligt heta:)

Sen åt jag en gooooood middag som bestod av:
Risoni (i masssssssor, hur gott som hellst, testa vet jag, finns bland pasta i affärerna men alla har de dock inte)
Sen till de va de kebeb:) MUMS:)
Sen kebabsås, hamburgedressing och masssssssor me ketchup:):):)

Kan inte bli mke bättre tror jag?:)

Sen va de i alla fall bara att pallra sig till jobbet, lika spännande som vanligt (yeah right???)
Har mest bara haft ont och gnällt på jobbet så, inte mycke spänning där inte:/
Nu är jag hemma, sett film (eller ja sett och sett letat mjukiskläder och haft på filmen i bakrunden) varit frustrerad och arg och funderar nu att gå och lägga mig för jag verkar då faaan inte komma nånstans:(

Sov gott alla glada och hoppas de går bättre för er:)

Puss och kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: