torsdag 14 augusti 2008

Första lägenhetsvisningen:)

God dagens!

Somnade igår efter många om och men:) Hittade dock INGA mjukisdressar=( BUHU:(:(
Men men de är bara att leta vidare:):)

Idag har jag varit och kolat på en lägenhet här i bure, den va inte stor, men den skulle nog gå göra rätt mysig, men men vi får se jag ska ta och fundera på saken:)

Det är ju en djungel de där med lägenheterinte de lättaste:( men men min dag ska nog komma me:) (håll en tumme, eller 2)

Idag ska jag försöka få min far att komma och hömta mig så jag hinner träffa hästen inan den säljs sen vill jag mysa me kattungarna innan dom far:):) så vi får se hur de går med den ideen:)

Ikväll blir de nog inte alls mke ska nog bara se tv och ta de lugnt kanske blir att ta sig en öl eller 2 dränka sorgerna i de tråkiga vädret och de tråkiga livet:)

Nej nu ska jag slå far min en pling får vi höra vad han riktigt har att komma med:)

Puss och kraam /Shooo:)

Inga kommentarer: