lördag 30 augusti 2008

Geting j*vlar!!!!

Shooo:):)

gårdagen blev rätt lugn, blev att ligga i soffan och glo på massa dålig tv och vara lite sur:)
Sen sovde jag tidigt för jag skulle ju upp och öppna butiken idag kl 7:54 började jag (vilken jävla tid att börja?!) men men även de gick bra:) Har gått super fort att jobba, vi har jagat getingar (som de finns gott om och dom är aggresiva och direkt man fått en kommer de minst en ny) men jag fick i alla fall en och louise fick en så då finns de i alla fall 2 mindre i bureå, hallelulja!:)

Lördag har vi idag:) har inte hunnit med så mke annat än jobb och lunch, sitter även och kollar läget för kvällen får vi se vad man ska tänkas hitta på:)
Ska i alla fall lägga ifrån mig datorn nu innan jag hittar mer saker att beställa:) Haha har som fastnat för de där me närshopping så bästa att sluta innan man har börjat idag=)

Om nån har nå bra roliga förslag för kvällen, tveka inte att höra av er:):):):)

Nu ska jag fortsätta se på MTV:) Ganska roligt program:)

Puss och kraaam /Shooo:)

Inga kommentarer: