tisdag 26 augusti 2008

vuxen?!:)

Hej hej:)
Tisdag idag, känns som om jag inte har nått liv utan bara jobbar och sover, men men de är väl så livet är eller?!

Igår jobbade jag sen såg jag bara film och tog de allmänt lugnt och skönt:)
Idag har jag jobbat 8-17 var inte nådigt trött när klockan ringde:/ (va länge sen ja va uppe så tidigt) sen efter de har jag varit till stor staaaan, skell och handlat mat för 1000 kr:) Men ojojoj va mke pasta jag fick för pengarna:)

Har även köpt mig en almenacka idag:) Snacka om vuxet?! haha
så jag satte mig för att skriva in alla mina arbets pass som jag har (fram till december, vilket är så länge jag har min provanställning) och när jag ÄNTLIGEN va klar upptäckte jag att jag skrivit in ingelas tider och inte mina *SUCK* så de va bara att svära lite, leta rätt på ett sudd och börja om från början, börja om på nytt:)
Men nu är de klart=) Nu ska jag bara lära mig leva med den och ha me den överallt:) de är nog lättare sagt än gjort, men jag tror de är en vanesak eller???:)

I morse Innan jobbet gjorde jag även nått jag aldrig trodde jag skulle göra, och de va att gå ut och gå en morgon promenad på sisådär 30 min, helt chockad!!! Så nu har jag bestämt att imorrn ska jag ut och gå med:) Sen ska jag även börja träna på gym:)
Fast min älskade far och hans tjej och min bror sa att jag inte skulle klara de för att jag är för klen:)

Men vad tror ni jag ska träna för?!:) MUPPAR!!!

Ja annars har de inte alls hänt nå kul=/ väntar på nyckeln till lägenheten men har inte fått den än så jag väntar och väntar och... ja ni fattar:) Vill bara få flytta och pyssla på nu:):)

Nej nu ska jag luta mig tillbaka och se film:):)

Ha en mysig kväll:):)

Pusss och kraaam /Shooo:)

Inga kommentarer: