måndag 18 augusti 2008

Regn rusk och mera regn och lite (ganska mycke) starka vindar!!

Tjohopp=)

Ska de aldrig sluta vara sånt här skiiiiit väder?! Man blir så less!!!

Men men och andra sidan kanske man får lite saker gjorda, eller?
Ska i alla fall fösöka börja packa mina köksgrejer, sen ska jag göra plats i skorummet, för när danne varit och tränat ska han bära upp alla mina saker från förrådet så jag kan börja gå igenom dom och kolla vad som ska säljas, vad som ska vara kvar och vad som ska kastas:)
Hög tid att ta tag i de, för annars blir de som vanligt, man flyttar de bara mellan förråden när man flyttar, och de är inte bara onödig träning man får utan tar också onödig tid och är onödigt jobbigt, men men nu ska jag ta tag i de där:)
För de är ju så de som legat i förrådet ett år (eller mer) är uppenbarligen saker som man inte behöver, eller nånsin har tänkt att använda, så dax för stoooooor rensning=)

Men man kanske till och med kan fynda där nere:) Vore ju inte helt fel:)

På ett tag ska sara gumman komma och hälsa på:) Hon ska klippa sig kl 3 så de blir ingen lång stund men ändå kul att träffa hon=) Sen är hon så snäll att vi ska fara förbi på konsum så jag får handla lite:) Som sagt är ju inte de roligaste vädret så känns inte allt för pappande att gå dit (för nu när blå faran inte finns här mer så har jag ju ingen trogen som kan ta mig dit utan att bli blöt) och bara för att de är sånt här väder så behöver jag verkligen dit, måste köpa KETCHUP:):):) för vem kan leva utan de?!:)

Nej nu ska jag äta lite candy, och kolla lite på tv, kanske skriva upp vad jag ska handla, som sagt väldigt upptagen innan sara kommer:):)

Ha de!

Puss och kraam/Shooo:)

Inga kommentarer: