fredag 22 augusti 2008

Pack och fix och stök:)

Fredan, fortfarande inte riktigt pigg men har då ingen feber idag=) Har hunnit med att packa massor med saker och gå igenom massa skit:)

Kan bara konstatera att jag har då ingen brist på kläder, har tametusan hur mke kläder och saker som hellst, vet inte vad jag ska göra me allt:/
Har i alla fall masssor med kläder och jackor och så som är till salu om nån är intresserad så hör av er:)

Sen tittade min älskade mamma förbi ett tag:) Var hur kul som hellst att träffa henne då vi inte hinner träffas så ofta jag vill=( Men vi får ta och bli bättre på de där mamma:):):)

Ikväll blev jag i alla fall utringd att fara och jobba=/ känner mig inte peppad då jag inte är riktigt kry, plus att jag har så himla mke jag skulle behöva packa och gå igenom, så jag skulle egentligen behöva tjollra på me de, men men de kommer mer dagar förhoppningsvis:)

Imorrn blir de nog en sväng till matfesten tror jag:) men vi får se är som sugen att komma ut ur lägenheten ett tag de är ju bara ett enda kaos så de är inte så skoj att vara här för tillfället:/
Men men så är de ju i flytt tiderna=)
Nu vill jag bara få nyckeln till nya lägenheten så jag får börja pyssla på där:):) Det är ju de jag älskar mest av allt:):):)

Tror de kommer bli så himla mysigt=) finns ju verkligen alla möjligheter för de:)

Nej nu ska jag slänga ihop nå mat, sen slappa ett tag innan de är dax att cykla iväg:)

Ha en trevlig fredag kväll:):):)

Puss och kraaam /Shooo:)

Inga kommentarer: